FAQ

Ik heb een bestelling geplaatst, wanneer wordt deze geleverd?
Wij streven ernaar om jouw bestelling binnen 2 dagen bij jou af te leveren.
Je ontvangt altijd een track&trace code via onze verzendpartner MyParcel.

Ik heb mijn bestelling ontvangen maar ik heb me bedacht en wil het product ruilen of retourneren.
Neem in dit geval contact op met ons en we helpen je verder. Dit kan per e-mail: info@maze.nl of telefonisch op 050 – 314 4221. Producten dienen altijd in originele en onbeschadigde verpakking geretourneerd te worden. Binnen de EU heb je recht op de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Bepaalde producten zoals bijvoorbeeld dildo’s kunnen niet geretourneerd worden wanneer deze eenmaal uit de verpakking is geweest, dit om hygiëne redenen. De kosten voor het retour zenden komen voor jouw eigen rekening.

Mijn bestelling is beschadigd tijdens het transport, wat moet ik nu doen?
Neem in dit geval contact op met ons en we helpen je verder. Dit kan per e-mail: info@maze.nl of telefonisch op 050 – 314 4221.

Kan ik mijn bestelling ook bij jullie afhalen?
Dat kan! We hebben 2 vestigingen, je vindt ons in Den Haag en Groningen. Tijdens het bestelproces kan je aangeven of je de bestelling wilt afhalen en maak je een keuze voor een vestiging.

Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?
Bestellingen met een waarde boven €25,00 worden binnen Nederland gratis verzonden. Bij bestellingen met een lager totaalbedrag wordt er €3,95 in rekening gebracht. De bezorgkosten buiten Nederland worden weergegeven tijdens het bestelproces, dit op basis van de ingevoerde adresgegevens.

Betaal ik invoerrechten wanneer ik vanuit het buitenland bestel?
Maze is gevestigd in Nederland. Bestelde producten die verzonden worden binnen de EU worden niet belast met invoerrechten. Producten die naar een land buiten de EU worden verzonden kunnen worden belast met extra invoerrechten en belastingen. Informeer hiervoor bij jouw lokale overheid.

Ik heb een vraag over een product, kunnen jullie mij adviseren?
Natuurlijk geven wij jou graag een goed en passend advies! Heb je een vraag over onze producten?
Bel ons dan op 050 – 314 4221 of stuur ons een bericht via WhatsApp op 06 –  en we staan voor je klaar!

Hoe kan ik betalen?
We bieden diverse betaalmogelijkheden, waarmee je altijd binnen een beveiligde omgeving betaald. Je betaald  afhankelijk van jouw locatie met bijvoorbeeld iDEAL, Sofort, Bancontact, etc.

Hoe gaan jullie om met mijn privacy en gegevens en gebruiken jullie cookies?
Vanzelfsprekend gaan wij zorgvuldig om met jouw gegevens en privacy. Wij hebben dit vastgelegd in ons privacy- en cookiebeleid, welke je terug kan vinden op deze website. Hier lees je ook welke cookies wij gebruiken. Heb je vragen? Stuur ons dan gerust een bericht via info@maze.nl.